Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Iris Smulders - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Iris Smulders - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Iris Smulders

Blijf op de hoogte en volg Iris

23 September 2017 | Portugal, Lissabon

Samen met mijn huisgenoot Mia ben ik naar Lissabon gereisd. Hier woont een vriend van mij (Rudolf) en een vriend vanuit Nederland (Kasper) kwam ons opzoeken.

Het was super fijn om een bekend gezicht vanuit Nederland al zo vroeg in mijn reis te zien. Heerlijk om even Nederlands te kunnen praten met een goede vriend. Daarnaast was het een avontuur om mijn huisgenoot beter te leren kennen en Lissabon te zien!

De foto's zeggen meer :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Voor mijn minor internationalisering studeer ik voor 5 maanden in Porto (Portugal). Hier volg ik een zelf samengesteld vakkenpakket waarin ik mijn kennis verbreed in plaats van verdiep.

Actief sinds 16 Okt. 2017
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 3599

Voorgaande reizen:

14 September 2017 - 01 Februari 2018

Van Nederland naar Porto

Landen bezocht: