Van Nederland naar Porto - Reisverslagen van Iris Smulders - WaarBenJij.nu Van Nederland naar Porto - Reisverslagen van Iris Smulders - WaarBenJij.nu
Van Nederland naar Porto

Vandaag is het eindelijk zo ver, ik ga voor 5 maanden naar een ander land! Al een hele tijd ben ik hiermee bezig geweest, alle afscheidsfeestjes zijn gehouden en ik ga nu eindelijk echt weg. Op het vliegveld werd ik uitgezwaaid door mijn ouders en Tjeu. Het was een vreemd moment omdat ik totaal niet voelde dat ik zo lang weg zou gaan. Ik had geen idee wat mij te wachten stond en was vooral bezig met het halen van mijn vliegtuig.

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2017

Hardloopwedstijd Porto

08 Oktober 2017

Reis naar Geres

23 September 2017

Lissabon
Iris

Voor mijn minor internationalisering studeer ik voor 5 maanden in Porto (Portugal). Hier volg ik een zelf samengesteld vakkenpakket waarin ik mijn kennis verbreed in plaats van verdiep.

Actief sinds 16 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3613

Voorgaande reizen:

14 September 2017 - 01 Februari 2018

Van Nederland naar Porto

Landen bezocht: